boel koel in Istanboel

toeristanbul

Vandaag was ik in Toeristanbul, ofwel Sultanahmet, de wijk met alle toeristische trekpleisters. Misschien herkennen jullie op de foto's het een en ander van Boer zoekt vrouw? Een paar uur na de uitzending staat de aflevering online, dus ik blijf volledig op de hoogte van de amoureuze ontwikkeling van 's lands bekendste agrariers. Frans en Ronella moeten niet zo zeuren over het eten, dat is geweldig! Het is hier trouwens makkelijker om vegetarier te zijn, dan een koffieliefhebber (oploskoffie, bah).

Reacties

Reacties

gerda l.

HA die leonie, leuk dat je het goed maakt,eten prima,bier goed, ja je kunt niet alles goed hebben, drink je maar thee.
Nou ik ga nog even een heerlijke SPAR cappuchino zetten, blijf je volgen doei tante gerda.

Angelique

Je zegt t maar als we iets voor je moeten posten....arme jij ;-)

XX

Neeltje

Ga naar de markt en koop een koffiemolen, dan sturen wij je de bonen op!

Broertje

Pruttel pruttel pruttel..... grgrrggaga pruttel pruttel pruttel.....heerlijk die D.E. Aroma Rood vers uit de filter.
Wow mooi hoor leo. Ik wilde bijna zeggen dat ik jaloers ben maar niet heus. Nehhh ik vind het jammer dat ik jou niet op kan komen zoeken deze keer.
Succes met de oploskoffie.

Isabelle

lieve Leo, wat een avonturen in Istanbul! fijn om te lezen dat alles goed met je gaat. voel je je al een beetje thuis op je nieuwe kamer? ik heb hier het eerste nachtje geslapen op jouw kamer, en geniet hier echt van de fijne sfeer en leuke huisgenootjes. de eerste avond al samen met Merijn en Bert gegeten - Bert miste je kookkunsten nu al :) - en ondertussen verzorg ik je plantjes - ze doen het goed -. wat een cado dat ik hier op je huisje mag passen! de douches worden nu gerepareerd dus het is hier druk met klusjesmannen. de piano kon gisteren ineens al verhuisd worden; dat was eigenlijk een week later gepland maar Louis - de pianoman - belde ineens op dat hij nog een gaatje vrij had, dus toen ging het allemaal ineens heel snel.
lieve Leo geniet nog van alle turkse toneelstukken en nieuwe indrukken, ik ben heel benieuwd naar al je verhalen. zou je me nog je rekeningnummer door willen geven? dan maak ik de huur van maart vast aan je over. mijn nieuwe email-adres is vandoorenisabelle1@gmail.com. veel liefs! x isabelle

Frans

Hoi Leonie,
Woij willen wel op de koffie komen, maar als ik dat zo lees brengen wij echte koffie mee, dan ,, hedde teminste un echt Brabants Bekske koffie"
Je weet het dat wordt dan wel eind april 2008.
We vertrekken 28-04-2008. De rest regelen we nog wel.
Groeten van de thuisblijvers.

Susan

Hoi leo, wat een leuke verhalen allemaal! Geeft een goed beeld van je wel en wee daar in het mooie Istanbul. En wat een zeikerds he die boer en zn Ronella, kon ik ook niet tegen, super lekker eten, ook voor vegetariers dus?
Tot later, doeg en veel plezier x Susan PS waar kan ik fotomateriaal van Alex vinden? ; )

Mier

Ha Leootje! Een weekje weg en kijk eens wat een verhalen ik allemaal gemist heb!! Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. GAF klinkt gaaf! Geniet met volle teugen,
liefs, Mier

p.s. probeer oploskoffie met warme melk (nee geen geitenmelk)....persoonlijke favoriet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!