boel koel in Istanboel

Immer geradeaus

In de zon in Berlijn. In de wolken van Berlijn.Alsmaar rechtdoor kunnen lopen.

Berlijn is niet alleen groots, maar ook grandioos. Mussen in plaats van duiven, en mountainbikes in plaats van opoefietsen. Je mag fietsen op de stoep, en anders op de grote weg, tussen de auto's.

Er zijn grootse, weidse allees waardoor de stad zoveel rustiger oogt dan Istanbul. Geen haast, geen drukte, en alle tijd om te slenteren. Ik zou alsmaar rechtdoor kunnen lopen, zoals ik feitelijk heb gedaan door van Istanbul direct door te gaan naar Berlijn.

Alsmaar op zoek naar een beetje Istanbul, in de stad en in mezelf. Turkse woordjes liggen slapend op mijn tong en in gedachten klinkt het afiyet olsun als ik iemand smakelijk eten wens. Ik heb Istanbul nog vers in mijn hoofd.

Maar ik loop verder, rechtdoor.

Reacties

Reacties

Ellis

Je eerste Berlijnse verhaal en foto's zojuist bekeken. Ik wens je wederom veel succes en plezier toe(ook al is het Istanbul niet) voor de komende tijd. Leonie kennende gaat je dat zeker lukken! Kuzzz

Angelique

Balen dak je daar niet op kan zoeken maar ga er vanuit dat "lang wachten beloond wordt" ;-) Oftewel de parties wachten wel!!

X Angelique

Marijke

Jaaaaaa.....daar is ze weer!!!!!Met nieuws en foto"s!!!

Albert

En hoe is het nu? Ik wil graag een nieuwe update!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!