boel koel in Istanboel

zonder jas naar buiten!

is alles wat ik nu te zeggen heb, want beneden wacht een feestje. oja en dit, volgende week ben ik in Ankara voor een 'on arrival training'. Vier dagen in een vier sterren hotel. Joepie!

Bionic Maartje

Hai lieve leo,
super bedankt voor je kaartje. En ook al was hij al bij voorbaat te laat toch super lief dat je aan me gedacht hebt. De bionics missen je natuurlijk enorm, maar we verheugen ons wel op de eerste bionische date met vlees!! Daar mis jij dus niks aan..... liefs

Angelique

Nou hier is t echt nog niet zover.....heeft hier de afgelopen dagen vaak gesneeuwd!! Wil ook zonder jas in t zonnetje lopen!! Jaloers!! ;-)

XX

mirdumaartje

heej leo .. zon klinkt goed, oploskoffie iets minder ( maar de suggestie met warme melk is zeker lkkr). Als ik de fotos zie, en je verhaaltjes lees krijg ik het idee dat je daar helemaal op je plek zit. houden zo!
xx

femke

li la leo, hoe lang heb jij in bad gelegen in dat vier sterren hotel? en moet ik na deze training U tegen je zeggen?
kus!

Albert

Ligt u nog steeds in bad?

Fam. Dortmans

Hoi Leonie!
Wij lezen aan de berichten dat het goed met je gaat. Fijn om te horen! Heel veel succes met alles wat je daar gaat doen. We zullen je site en verhalen zeker in de gaten houden.
Groetjes Harry, Rita, Ilse, Noreen en Jolein

harry dortmans

mereba leoni,

ik lees dat je het al goed naar je zin heb daar in turkye.

dat kan ook niet anders met al die knappe jongens daar.
als je ze niet te veel aandacht schenkt worden ze vanzelf rustiger.
ik hoop dat je en geweldige tijd hebt daar en neem er maar eentje op zijn tijd, proost, chereva.
tot ziens en wie weet tot in belek (antalya)

groetjes harry