boel koel in Istanboel

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

leonie

Reacties

Reacties

Aap

veel plezier!

Papa Frans

hoi Leonie,
Eindelijk ga je op reis. Veel plezier met je werk om
ervaring op te doen. Ik heb extra fotoruimte ingekocht.
xx Frans

Boris B.

Hasta la vista Baby!

MirduMaartje

Boelkloedig!

Kim

Boel plezier!

Neeltje

Wat een lieve papa heb je! Geniet ervan Leo, en je zult nog veel van me horen!

x

Christine

Hai Leo!

Goeie reis en superleuke tijd gewenst alvast! Zorg dat je zsm weet waar het dichtstbijzijnde Max H. cappu-tappunt zich bevindt daar in Istanbul, zodat je nog eens aan ons denkt!! En verder: ENJOY!!

groeten van alle Dilledames hier in Amersfoort!
Chris

moesje M

mischien dat je dit in Turkije pas leest maar toch:
iyi yolculuklar, iyi calismalar

aida

hallo leonie ook wij gaan mee genieten van jou reis avonturen maak er een mooie ervaring van en zorg dat wij ook mee kunnen genieten groetjes aida henk en de rest van de familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!