boel koel in Istanboel

Åžile en spaghetti

Het weer is heerlijk, de zon schijnt en drie meiden hebben twee vrije dagen...op naar Åžile! We laten de drukte van Istanbul achter ons en nemen een bus naar onze nieuwe beste vriend, Karadeniz, ofwel de Zwarte Zee. Twee uur later kan ik me geen groter contrast met het grootstedelijke leven van Istanbul voorstellen; frisse lucht, een ongelofelijk schone, blauwe zee en een lege horizon. We hebben dan ook weinig gedaan, behalve onze hoofden geleegd en magen gevuld.

Helemaal uitgerust en totaal ontspannen keerden we terug naar de stadsgedruis, waar we werden overspoeld door een golf van voetbalfanatisme. Iedereen hier praat over de ongelofelijke triomf van het Nederlandse team, het gonst ‘Hollanda Hollanda' op straat. Het was erg leuk om de wedstrijd te kijken met mijn Italiaanse huisgenootje, we zijn het er tot nu toe over eens dat 'wij' beter zijn in voetbal, en 'zij' in pasta maken. Ik hield me stil over het nemen van strafschoppen, en schepte mijn bord nog maar eens vol met spaghetti.

Reacties

Reacties

mirdum

hahahahahahaaha. je hebt gelijk: over sommige dingen kan je maar beter niets zeggen. misschien vergeten ze het dan wel. maar een compliment maken aan een itailaanse over 'hun' eten kan nooit kwaad... vooral als zij de spaghetti maakt

Angelique

Gewoon aangeven dat zij de "lekkere kontjes" hebben (die overigens grotendeels op de bank zaten dit keer) en wij de goeie/snelle benen....haha!! See you soon!!

fem de bem

Tip van de week: vraag de italiaanse eens naar limoncello....

Ellis

Vanaaf Nederland-Roemenië! Ga je ook kijken? Wel niet meer zo spannend nu we al door zijn naar de volgende ronde, maar toch weer een goede reden om te kroeg in te duiken! Leve het EK!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!