boel koel in Istanboel

De bloemetjes en de biertjes

Na alle voetbalgekte nog een goed feestje hier in Istanbul: het Efes Pilsen One Love festival, met alle bands die hip zijn in Turkije. Dat betekent Selim Sesler, Baba Zula, Shantel (disko disko partizani!) en Gogol Bordello. Heerlijk in de zon grote glazen bier drinken en compleet uit mijn dak gaan op de muziek van Shantel.

Ook kan het gebeuren dat er zomaar ergens een band begint te spelen, tussen het publiek en echt waar, iedereen gaat helemaal los. Dit is iets wat niet alleen op een festival gebeurt, maar ook op straat, tijdens het eten, in de kroeg, overal en altijd muziek en dans. Het spreekwoord kennen ze niet, maar de uitvoering des te beter: de bloemetjes staan hier altijd buiten.

Neeltje

En vanavond blijf jij binnen? Voetbalgewijs gezien?

moesje M

wat jammer voor de Turkse cücük-en dat ze vanavond niet hebben gewonnen, best wel cücük-ig, toch?

Angelique

Yoyo Leo,

Het was me t weekendje wel!! Heb hele week nodig gehad om bij te komen!! ;-) Maar die festival foto's sla ik over om niet weer te balen dak er niet bij kon zijn!! ;-) Istanbulistan was cool!! Balen dat ze niet in de EK-finale staan! Maar ach, Spanje is toch ook best een leuk team ;-) Tot snel!!

XX Angelique

Angelique

Yo yo, Ligt t aan mij of is men ons Leonietje vergeet(menietje)en? Tis zo stil hier..... Leo, hoest daar tan? Vast beter weer dan hier en het uitzicht is ook.... ;-)) Zie je snel!!

XX Angelique